Ecuador, beleven en ontdekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu Ecuador, beleven en ontdekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

Ecuador, beleven en ontdekken

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

05 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

We zijn weer druk!!!!!....want we gaan op reis!!! Na onze prachtige reizen door China en Nepal, ging het weer kriebelen, we hebben een nieuwe bestemming gevonden...we gaan een maand lang rondreizen door Ecuador en bezoeken dan ook de Galapagos archipel.

• 06 Oktober 2011 - 04:37

Marijk En Peet:

Wij wensen jullie een geweldige reis, vakantie en behouden thuiskomst. Veel plezier.

• 06 Oktober 2011 - 06:50

Wim:

! Que tengaís un buen viaje !

• 06 Oktober 2011 - 11:13

Jos & Marry:

Ja hoor, daar gaan we weer. En niet eens 2 weken maar een maand. Zelfs als vutters krijgen wij dat niet voor elkaar.
    Maar eerst ons Tafel-8 weekend en daarna mogen jullie pas vertrekken.

• 06 Oktober 2011 - 21:22

Hanneke & Lourens:

Aardig van jullie om daar naar toe gaan! Jullie wisten natuurlijk dat ik van Ecuador nog niet zoveel muntjes heb.
    Groetjes en heel veel plezier!

• 07 Oktober 2011 - 09:52

Sarie:

Ik verheug me op jullie reisverslag. Wat een onderneming weer. Fantastisch.
    Maar eerst het weekend, waar naar toe???????

• 07 Oktober 2011 - 15:43

Claudia:

Hoi,

Wat leuk dat jullie weer zo'n geweldige reis gaan maken. Ga er enorm van genieten!

Groetjes, Claudia

• 10 Oktober 2011 - 12:14

Marlies:

Super leuk om straks weer met jullie "mee te reizen". Alvast heel veel succes met alle voorbereidingen en geniet ervan.
    Groetjes Marlies (hoop dat je me nog kent, je weet wel van heel lang geleden op de röntgen)

• 12 Oktober 2011 - 20:37

Re En Eef:

We houden jullie in de gaten en..sponsor die Galapagosss maar goed hoor ;-) haha