Vanuit de lage landen - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu Vanuit de lage landen - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

Vanuit de lage landen

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

30 September 2009 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Zoals sommige van jullie al weten en een heleboel anderen nog niet...wij gaan weer op reis!!!! Volgende week vertrekken we naar Nepal.We moeten nog bergen werk verzetten voordat we de berg op kunnen...maar dat kunnen we deze week nog in orde maken. We hebben er veel zin en kijken uit naar onze tocht in de Himalaya.

  • 01 Oktober 2009 - 09:34

    Aad Van Der Zwan:

    Wij zijn zeer leuk verrast dat we jullie kunnen gaan volgen op jullie reis en wensen jullie veel reis plezier toe in goede gezondheid en jullie kennende is daar ook wel voor gezorgd. Veel plezier en liefs, Aad en Margot.

  • 01 Oktober 2009 - 10:05

    Karin Luijken:

    Ik wens je met je man en hele fijne vakantie
    Ik ga jullie volgen via de site ,erg leuk weer
    Gr Nico en Karin

  • 01 Oktober 2009 - 16:21

    Sarie-mulder@freeler:

    11 oktober dat is beter.
    Hoe laat gaan jullie de lucht in??? Komen jullie na jullie vakantie langs met foto's????Lijkt me weer een fantastische reis.
    Tot 9 oktober.

    xxx Sarie Mulder

  • 02 Oktober 2009 - 06:35

    Marian Huisman:

    He, wat leuk!!!!
    Welke route gaan jullie lopen in Nepal? Met tentjes of lodges? Zou wel meewillen, het is er zo fantatisch. Katmandu is geweldig en de bergen zo mooi. Geniet ervan. Liefs Marian

  • 02 Oktober 2009 - 10:49

    Marry.Didden:

    Geweldig dat vooruitzicht
    maar eerst gaan we nog met tafel8+ op stap
    Nico en Ada nog veel plezier met de voorbereidingen en we zien jullie 9 okt.
    Wij hebben er zin in.

  • 03 Oktober 2009 - 08:13

    Ron Wassing:

    Ik wens jullie heel veel plezier met dit nieuwe avontuur! Anne-Marie en ik zullen jullie met belangstelling volgen!

  • 03 Oktober 2009 - 20:44

    Ma V.d. Oever:


    Ik wens jullie een vresenlijken fijne reis
    en dat je weer veel ervaringen op mag doen,
    maar beloof me dat jullie me op de hoogte
    houden. Liefs Ma.

  • 13 Oktober 2009 - 09:45

    Ma V D Oever:


    Ik wacht met spanning op
    een berichtje, heb 2 mailtjes ontvangen,liefs van de 2 Moeders.

  • 13 Oktober 2009 - 12:18

    Jos Didden:

    Het is dinsdag 14.15 uur en nog steeds geen actuele informatie op jullie reisverslag. Jullie moeten toch al gearriveerd zijn ? Nico, al een beetje bekomen van ons weekend in Denekamp ? Neem een voorbeeld aan Ada. Dat is gewoon een buffel.. die gaat gewoon door.
    Zonder gein: heel veel reisplezier en maak mooie foto's. Kunnen wij achteraf ook nog genieten.

  • 14 Oktober 2009 - 09:18

    Ma Maat.:

    Bedankt voor jullie bericht wat ik bij Ma v.d. Oever heb gelezen.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier en gezondheid en wees voorzichtig.
    Nu doe ik jullie de groeten van Ma v.d. Oever
    en van mij natuurlijk ook

    Ma Maat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Nico en Ada

Hartelijk welkom op ons reisverslag van onze reis naar Argentinië. Binnenkort meer hierover!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 35789

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 Mei 2016

Op zoek naar 94.348.835 mensen !!

07 November 2014 - 12 December 2014

Het land van de Tango, Maradona & Maxima.

08 November 2011 - 10 December 2011

Ecuador, beleven en ontdekken

11 Oktober 2009 - 10 November 2009

We zoeken het hogerop

04 September 2007 - 04 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: