vervolg deel drie Chitwan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu vervolg deel drie Chitwan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

vervolg deel drie Chitwan

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

07 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Woensdag 4 november
Vandaag olifantendag!!Allereerst kome er twee olifanten bij ons langs, waar op elke olifdant nog drie berijders mee kunnen rijden naar de rivier, niet iedereen heeft belangstelling, maar wij natuurlijk wel, wanneer kun je nou op een olifant rijden??Zo zitten we in spagaat op de rug en rijden we door het dorp naar de rivier, waar de olifanten gaan baden...daarheeft Nico ook niet zo'n zin in dus gaat Ada samen met een andere dame uit de groep op de olifant te water. De olifant spuit ons nat en laat ons in het water vallen, maar bukt ook om ons er weer op te laten...alles bij elkaar was het geweldig!!!! na afloop geef je de berijder een fooien dat is dan 1 euro voor een dik uur plezier.
"s middags gaan we ook nog op de rug van een olifant de natuur in, maar dit keer zitten we op een soort omgekeerde tafel met 4 personen, elk met een tafelpoot tussen je benen....We zien wel wat wild maar omdat er groepen Koreanen in het park zijn die zo'n herrie maken.....dat het wel een kermisattractie lijkt.....is de kans natuurijk niet zo groot. Maar toch een leuke ervaring zo hoog op de rug van een olifant.
Als we terug zijn en de rest va de groep nog niet, speel/zing ik samen met een andre dame uit de groepHollandse liedjes met de kinderen die daar zijn. Jan huigen in de ton en hoofd schouders, knie en teen....dikke pret met elkaar!!

• 11 November 2009 - 11:24

Marry'Didden:

Zo Ada wat heb jij toch een lef zeg, maar het lijkt me inderdaad geweldig ik zie het al helemaal voor me dat je er af valt en weer met de slurf opgetilt wordt prachtig en dat zingen met die kindertje helemaal leuk.
    liefs Marry