We gaan er bijna aan beginnen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu We gaan er bijna aan beginnen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

We gaan er bijna aan beginnen

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

20 Oktober 2009 | Nepal, Pokhara

Hoi allemaal,
wat leuk om weer zoveel reakties te lezen, leuk ook dat jullie de verhalen nog allemaal lezen ook.

Maar goed we zijn wezen raften en het was fantastisch!!! al kregen we het wel een beetje benauwd toen we alle instucties kregen wat we moesten doen of juist niet doen als we uit/van de boot zouden vallen...poeh...dat kon wel eens heftig worden!! maar we hadden een goede gids die ons door alle 23 stroomversnellingen heen loodste.het is een echte aanrader als jullie de kans eens krijgen, let op, dit was wel niveau 2, dus niet al te heftig, maar geweldig om mee te maken.

we zijn nu in Pokhara, een heerlijke plek aan een meer, relaxte sfeer en zo hebben we ons voorbereid op de trekking. Vandaag was het wel even stressen omdat we maar 16 kg. mee mogen nemen de berg op voor 11dagen en voor twee personen en dat is dan wel inclusief je slaapzak. Zie dat maar eens te regelen....nou ja, we hebben nu ( alles) gepakt en gaan zo slapen, morgen vroeg op.

De komende 11 dagen horen jullie niks van ons, geen bericht...goed bericht telt dan... Lieve groeten voor jullie van ons alle twee, Ada en Nico

• 20 Oktober 2009 - 16:27

Monique Arxhoek:

Hoi globetrotters,

Geweldig zeg wat jullie allemaal meemaken. Was ik nog niet jaloers op jullie, dan nu zeker wel. Deze bestemming staat zeker op mijn wensenlijstje. Heb wel eens een documentaire gezien van een groep reiziger die daar gingen klimmen. Fantastisch! Ben erg benieuwd naar jullie verdere ervaringen. Have fun! Groetjes, Monique

• 20 Oktober 2009 - 17:35

Cora:

Hoi Ada en Nico.
    Wat een belevenis zeg! jullie zijn hoor. avonturiers zeg. 8kg per persoon dat is niet veel.Ik lees jullie reisverslag met veel plezier.
    Doe voorzichtig aan en geniet want dit pakken ze jullie niet meer af.
    Dikke kus Cora

• 20 Oktober 2009 - 17:40

Cora:

Ik begin even opnieuw.
    Hoi Ada en Nico.Wat een belevenis.Jullie zijn wel avonturiers.8 kg per persoon is niet veel om mee te nemen.
    Leuk jullie reisverslagen ik lees ze met veel plezier.
    Doe voorzichtig en geniet!!!
    dikke kus Cora

• 20 Oktober 2009 - 20:29

Annemieke:

Nou, Nico en Ada, letterlijk er tegenaan, op, omhoog, of wat dan ook! Veel plezier en vergeet niet om je heen te kijken!
    Have fun!
    Doegie
    ps Leuke reisverslagen!

• 20 Oktober 2009 - 21:31

Marlies:

Hey Ada en Nico,
    Wat leuk om op deze manier met jullie mee te "reizen". Veel sterkte met het wandelen en klimmen, maar vooral genieten en doe voorzichtig. Tot over een dag of 11, zoals jullie zelf schrijven.
    Groetjes Marlies.

• 21 Oktober 2009 - 06:53

Marian:

Geniet van het lopen in de Himalaya, de sherpa´s, back to basic. Hetis tot nu toe de mooiste ervaring die ik heb opgedaan. Namaste Marian

• 21 Oktober 2009 - 06:55

Annelies:

Nico's broodtrommel is in ieder geval niet ingepakt, want die staat nog hier op kantoor!
    Goede tocht gewenst en leuk om te lezen wat jullie meemaken.

• 21 Oktober 2009 - 07:06

Ron Wassing:

Hallo Ada en Nico,

Prachtig die verhalen! Ik wens jullie veel plezier, succes en adembenemende uitzichten daar in die bergen. Groetjes, Ron

• 21 Oktober 2009 - 08:39

Jos Didden:

Ada, Nico. Tip voor minder gewicht.... Nico moet zijn portemonnee thuislaten.
    Heel veel plezier en klimkracht de komende 11 dagen.

• 21 Oktober 2009 - 09:17

Marjolein:

Heel veel plezier. Wordt een hele mooie tocht. Leuk, ik beleef het allemaal weer mee. Groetjes

• 21 Oktober 2009 - 14:53

Ma V.d. Oever:

Hallo veel klimplezier
    en succes met jullie
    dièèt. Groetjes en liefs
    van de Moeders.Doei.

• 23 Oktober 2009 - 00:19

Ina:

Dit bericht zullen jullie nog wel even niet lezen, want de trekking is begonnen!! Mooie verslagen hoor, ik ben er echt voor gaan zitten in de nachtdienst. Met af en toe een bel tussendoor toch goed kunnen lezen. Best wel een beetje jaloers. Nepal staat hoog op mijn lijst. Maaaaar wie weet, en een mooie droom is ook wat waard:-). Ik denk aan de foto's, die ik van vrienden, die ook trekkings in dit gebied hebben gemaakt, zoooo mooooi!!! Geniet er enorm van, de loop- en wandelconditie komen nu zeker van pas!! Enjoy!!!
    Namaste, Ina.

• 23 Oktober 2009 - 16:24

Marijk En Peet:

Net terug van een week Lesbos. Was ook super!Wat een leuke verrassing, dat SMS-je van jullie.Veel plezier en sterkte.

• 24 Oktober 2009 - 12:41

Aad En Ria:

Hoi zus en zwager

Net jullie laatste bericht gelezen. Maar 16kg mee, dat is best lastig denk ik.
    Wij zijn nu aan de voorbereidingen begonnen, de laatste dingen gekocht en nu gaan we alvast onze spullen klaar leggen. Volgende week werken en dan gaat ons avontuur beginnen. Jullie nog veel plezier en doe voorzichtig.
    Veel liefs Aad en Ria