Terug in hoger sferen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu Terug in hoger sferen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

Terug in hoger sferen

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

01 November 2009 | Nepal, Pokhara

Hallo iedereen,

zoals jullie hebben gelezen zijn we hier in Pokhara aan het nagenieten van onze tocht door de Himalaya en het bereiken van Annapurna Base Camp op 4130meter. De ervaring om het camp te bereiken was geweldig!!! volledig omringd door allemaal bergen van 8000meter of meer.Was het al fantastisch om daar overdag te zijn ...bij zonsondergang en opgang is het werkelijk een prachtig kleuren spektakel. Maar juist vandaag lukt het om foto's op de site te plaatsen en hebben we de kaartjes van de prachtige tocht niet bij ons...
Maar als jullie de TWEE foto's bekijken zie je dat we het vandaag toch weer even hogerop hebben gezocht....het was opnieuw een geweldige ervaring om daar hoog in de lucht(2150 meter) rond te vliegen aan zo'n grote vlieger.Alleen toen de instrukteur van Ada ook nog aan het stunten ging...gewoon complete salto's, was dat geweldig om het zeil beneden je te zien ...je hing dus gewoon op je kop!!en dat dus 4-5 keer!!!....maar zodra we geland waren was mijn lijf helemaal van streek, ...maar na een uurtje op bed....voelt het weer als m'n eigen lijf!!!

Morgen vertrekken we naar Chitwan national park, waar we weer allerlei avonturen hopen te beleven...jullie horen weer van ons.

Namaste..Ada en Nico

• 01 November 2009 - 15:01

Ré:

Echt supergaaf zeker met die foto's erbij! Jullie moesten wel goed vertrouwen hebben in de Nepalese vliegerkwaliteiten ;)

Dat beloofd nog wat voor jullie bezoek aan het Chitwan national park!

• 01 November 2009 - 15:27

Corrie En Kees:

Hoi Ada en Nico,
    terug van Cyprus lezen we in 1 ruk jullie reisverslagen. Wat een belevenissen!!!
    "Doe es gek", zouden we zeggen.
    Dit moet echt een onvergetelijke reis zijn voor jullie, mooi om te lezen dat jullie zo genieten.
    Heel veel plezier nog de komende dagen.
    Liefs van Cor en Kees

• 01 November 2009 - 17:27

Marian:

Namaste! Wow, allemaal geweldig! Geniet!

• 01 November 2009 - 17:35

Marlies:

Wow Ada, wat een gave foto's!! Zeker die ene, JIJ bent het gewoon echt!! Super leuk zeg, ik kijk er nu al naar uit om jullie volgende verslag weer te lezen.
    Groetjes, voorzichtig en geniet, Marlies

• 01 November 2009 - 23:16

Ma V.d.Oever.:

O wat griezelig zo als jullie daar hangen, was ik blij dat jullie van die berg af waren gaan jullie daar hangen zonder grond onder je voeten, en dan ook nog op z`n kop bij zo`n hoogte,maar ik begrijp dat jullie daar de vacantie van je leven hebben, maar in dat park
    doe s.v.p. geen gekke dingen als er dieren zijn.Nog veel genieten en bekijken, doei. Liefs en dikke kus van mij.

Ma v.d. Oever.

• 03 November 2009 - 16:55

Marry Didden:

Wat geweldig zeg, jullie avonturen te lezen wat zijn jullie een bikkels en dan die foto,s prachtig, genieten maar liefs Marry

• 03 November 2009 - 18:51

Margot En Aad:

Hallo Ada en Nico
    Een berichtje uit spijkenisse.Erg leuk de reis te volgen en stiekem genieten we een beetje mee alleen de berg beklimmen hebben wij toch anders beleefd dan jullie niet zo mooi en hoog en ook geen onder gaande zon of opkomende gezien maar dat is niet voor iedereen weggelegd zo zie je maar dat sporten je naar hogere sferen kan brengen.Misschien heb je er in het natuurreservaat ook wat aan wanneer jullie hard naar de tijgers moeten lopen of andersom, maar dat horen we nog wel.
    Nog lekker genieten en veel plezier en we zien de foto,s met plezier te gemoet.
    Veel liefs Margot en Aad.

• 04 November 2009 - 14:08

Marleen:

Hoi Ada en Nico,
    klinkt allemaal fantastisch en heel avontuurlijk. Geniet ervan!

• 05 November 2009 - 10:36

Ma V.d. Oever.:

lieve ada en nico post gelezen leuk hoor fijn dat alles goed gaat liefs ma maat knap hè