vervolg deel twee - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu vervolg deel twee - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

vervolg deel twee

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

07 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Omdat ik vorige week ongeveer anderhalf uur voor niks heb zitten tikken volgen nu kortere verslagen.
Dinsdag 3 november
We maken een kanotocht, i een uitgeholde boomstam en we begrijpen dat deze gemakkelijk om kan slaanen mogen dan ook alleen ons hoofd bewegen......onderweg zien we krokodillen, zodat we ons graag aan de instrukties houden.
We bezoeken ook een olifanten-fok-centrum, waar olifanten opgeleidt/afgericht worden om het werk voor de bevolking te kunnen doen.Het is erg leuk daar, er lopen zo'n zes kleine olifanten los rond die je gewoon kunt aaien, maar ook nog een tweeling olifant van 5 maanden, heel grappig!!! In de middag gaan we mat een jeep, hobbeldebobbel, hutseklutse het Chitwanpark in om wild te zien.Het olifanten gras is zo hoog , in deze tijd van hetjaar,zo'n 3 meter dat de kans om wild te zien niet zo groot is. Maar we hebben geluk en zien een nijlpaard met jong badand in de rivier, ook krokodillen, herten en zwermen brutale apen, die ons net zo begluren als wij hen.Al met al is het geen Afrika maar toch wel leuk!!!En natuurlijk aan het einde van de dag weer happy hour van 4-10uur, zodat we ons toch weer door de cocktails laten verleiden, heerlijk!!

• 07 November 2009 - 18:45

Alice En Bart:

Wat een geweldige ervaringen allemaal! De foto's zijn ook schitterend ! tot ziens,
    Alice en Bart