terug naar Kathmandu ( deel 4) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu terug naar Kathmandu ( deel 4) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

terug naar Kathmandu ( deel 4)

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

07 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Donderdag 5 november
We vertrekken weer naar Kathmandu...zelfde weg,zelfde plek in de bus,..zelfde ervaring...maar onderweg gebeuren toch altijd weer bijzondere gebeurtenissen. Zo moet de bijrijder diverse keren de bus uit en het dak op om laag hangende elektriciteit kabels omhoog te houden zodat wij er door kunnen en het dorp nog stroom heeft. Er zijn dit keer opvallend veel politiecontroles als we Kathmandu naderen, we begrijpen niet waarom.
En hoewel we het eigenlijk in Chitwan wel lekker relaxed vonden en we niet zo'n zin hadden inde hectiek van Kathmandu...is het toch weer heel leuk om hier te zijn, De mensen, de sfeer, de muziek, de geuren, maar ook de chaos in het verkeer....het heeft wel wat!!!!

We genieten nog van onze laatste dagen hier,

Tot in Holland

Ps we proberen er nog wat foto's bij teplaatsen, wie weet gaat dat lukken

Namaste,
Ada en Nico

• 08 November 2009 - 13:07

Marlies:

Ha Ada en Nico,
    Wat een verhalen weer zeg, ik geniet er echt van om het een beetje met jullie mee te beleven, maar de kriebels om ook te gaan komen bij mij echt nog niet hoor Ada, haha. Die olifanten wil ik wel een keer op jullie foto's zien hoor, wie maakt dat nou mee, met een olifant samen onder de douche. Groetjes en tot..., Marlies.

• 08 November 2009 - 13:50

MavdOever:

Gelukkig ook de kennis-making met de olifanten goed doorstaan,wat een belevenissen,dit is denk ik wel de vacantie van jullie leven ,tot nog toe.Hier alles goed,foto`s ontvangen.Wij je Moeder en ik wensen jullie een veilige thuisreis want dat schiet al heel hard op.Veel liefs van ons beiden.

• 08 November 2009 - 16:40

Sarie:

Wat een prachtige verhalen weer. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's. Geniet nog een paar dagen en thuis nog verder genieten, want na zo'n reis die jullie hebben gemaakt moet je daarna wel bijkomen (denk ik).
    Prachtig om te lezen.
    Groetjes Sarie Mulder

• 08 November 2009 - 20:06

Corrie En Kees:

hoi ada en nico,
    wat leuk weer om jullie verhalen te lezen. Geniet nog van jullie laatste vakantiedagen daar.
    Een hele goeie terugreis!

Liefs, cor en kees

• 08 November 2009 - 20:42

Ré:

wow! 4 verhalen tegelijk das een aardige klus geweest op zo'n Nepalese computer! Klinkt echt super met al de 'wilde' dieren die daar blijkbaar gewoon onder de carport staan:) Ben benieuwd naar alle foto's en jullie verhalen straks!

PS: Mochten jullie dit nog lezen, niet de vlucht missen hè, sta ik om 3.00 uur snachts niet voor niets op schiphol ;D

• 09 November 2009 - 10:23

Jos:

Klinkt toch wel super zo'n leventje daar. Zwaarder dan een maraton zo'n reis. Hoewel.... ik lees steeds weer dat happy hour ! Gaat weer de nodige drank in. Dat herkin ik wel. Nog veel plezier en een voorspoedige terugreis.

• 10 November 2009 - 07:31

Marian:

Wow is dit een mooie reis of niet? geweldig!!!
    Zijn jullie nu net zo Nepal verslaafd als ik ben???
    Geniet nog even van Kathmandu, Groetjes Marian