16 september-18september - Reisverslag uit Peking, China van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu 16 september-18september - Reisverslag uit Peking, China van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

16 september-18september

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

18 September 2007 | China, Peking

Hallo allemaal,
Nou we hebben een geluk bij een pechgeval...we hebben nl pech met de bus die ons vandaag naarSongpan zou brengen...daarom tijd om nu nog even op internet te gaan,nl geen wachtende voor ons.
Afgelopen zondag was het een heerlijke dag met een strak blauwe lucht,we zijn met de bus en onze gids naar de zomergraslanden gegaan waar we een prachtige wandeling hebben gemaakt.We waren nog nooit eerder zohoog nl 3750meter en dan overal verschillende kleuren groene heuvels/bergen, er bloeiden ook allerlei prachtige bloemen 'e'en groot gekleurd tapijt. edelweiss en gentiaan enz. prachtig!!en vooral de stilte, immmens zo stil!!!tijdens deze tocht bezochten we een "cowboydorp" hhog in de bergen....later meeer want de bus doet het weer . dikke kus voor iedereen

• 18 September 2007 - 06:44

Ron & Anne-Marie:

Hoi Ada en Nico,

Hardstikke leuk om jullie belevenissen te volgen! Al die nieuwe indrukken, het lijkt ons geweldig. Nog veel plezier, wij zullen jullie blijven volgen. Enne, uitkijken met eten !!

• 18 September 2007 - 10:47

Ma V.d.Oever:

Hebben ze daar ook een wegenwacht of zijn
    ze zelf zo slim,ja buiten alle goede dingen ook de nare dingen,anders worden jullie veel te veel verwent,grapje ik gun jullie alle plezier van de wereld,en
    nog hele fijne dagen.
    Liefs Ma.

• 18 September 2007 - 13:58

Paul&Sarie:

Volgend jaar zijn wij aan de beurt met het organiseren van het tafel 8+ uitje misschien is China een idee.
    Het lijkt me in ieder geval prachtig.
    Misschien iets als de kinderen wat ouder zijn.
    Groetjes Sarie

• 18 September 2007 - 14:55

Marijke En Peet:

Als we het goed begrijpen, stikt het intussen niet meer van de Chinezen, maar hebben jullie een beetje meer ruimte en dus ook inderdaad meer stilte .

Geniet ervan, hier heb je dat niet veel meer.

Gr en nog veel plezier.

M & P

• 18 September 2007 - 15:31

Ma V.d.Oever:

In de krant van vandaag wordt gepraat
    over hevige storm richting Thaiwan,ik hoop gauw te horen of jullie daar heel ver vandaan zijn ik hoop het er zijn al mensen geevacueerd.Kus Ma.

• 18 September 2007 - 16:22

Ma V.d.Oever.:

Sory de evacuatie is niet in Thaiwan,maar
    in Shanhai.

• 18 September 2007 - 17:48

Bert Spek:

geniet er samen maar goed van voor je het weet is het voorbij.
    groetjes BERT.
    PS TOT HORENS.

• 18 September 2007 - 19:45

Ré En Suus:

Hoi pa en ma, das vast een heel verschil van de drukte en alle chinezen nu naar de heerlijke rustige omgeving :) Hopelijk blijft de bus het doen en anders heeft ma natuurlijk de warme tibetaanse jas nog!;)

Groetjes en we kijken uit naar het volgende bericht!

Ré en Suus

• 19 September 2007 - 13:04

Ma V.d.Oever.:

Hoe meer je met de knopjes speelt,hoe
    meer je te zien krijg,krijg ik ineens
    Ada groot in beeld jullie eerste foto,en dan ga je gewoon verder en dan krijg je er nog vier te zien,wat enig,nu hoop ik dat ik er nog meer te zien krijg net als de berichten van jullie,veel plezier.

Gr Ma.