reis naar China - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu reis naar China - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

reis naar China

Door: Ada en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

02 September 2007 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Lieve familie en vrienden,
Deze reis gaan we géén marathon lopen.Ja dat is wel raar, maar onze loopschoenen blijven zelfs helemaal thuis.Dit keer gaan we wandelen,fietsen en paardrijden. maar vooral genieten de Chinese mystiek Onze tassen zijn gepakt met kleding voor allerlei seizoenen, en een noodrantsoen om de chinese kookkunsten goed te overleven, alhoewel we daar ook hele goede verhalen over hebben gehoord(nietwaar Joop& Carla?),morgen gaan we nog een laatste dag werken en dinsdag vertrekken we. Jullie kunnen onze reis een beetje volgen, steeds als wij hebben kunnen schrijven krijgen jullie vanzelf een e-mail ( tenminste zo zou het moeten zijn)en kunnen dan hier ons verslag vinden. Wij kijken er naar uit en hebben er veel zin in.

Dus Alice je begrijpt dit jaar je verjaardag....is niet helemaal op de route.Maar een gezellige dag gewenst van ons!!

Aad en Ria een gezellige trouwdag ,as.woensdag.

En Eline veel succes met je eerste collegedag!!

Lieve groeten van Ada en Nico

• 02 September 2007 - 21:29

Claudia:

Hé Ada,

Wat leuk om op deze manier jullie belevenissen tijdens deze fantastische reis te horen. Heel veel plezier, geniet er van en tot snel horens!

Groetjes, Claudia

• 03 September 2007 - 05:23

Marijke En Peet:

Veel plezier en doe voorzichtig

• 03 September 2007 - 14:38

Cora:

Hoi globetrotters wat een leuk iedee om zo jullie reis te kunnen volgen.
    Goede reis en geniet er maar van.

Liefs cora

• 03 September 2007 - 16:20

Marry & Jos:

Nico en Ada. Super reis zeg. Had je niet iemand nodig om foto's te maken ? Heb tijd genoeg. Toch de link gevonden. En dan lezen dat jullie niet eens gaan marathonnen..... Geniet met volle teugen van dat enorme land. We horen medio oktober wel de (sterke) verhalen van jullie bij het Tafel 8+ comite.

• 03 September 2007 - 17:03

Toon En Corrie:

Hoi Ada en Nico.

Ik las jullie mail en dacht eerst "Die gaan de marathon lopen op de Chinese Muur ", maar dat is niet het geval. Het is zelfs veel beter. Een vakantie in China!! Geweldig.

Eerlijk gezegd voel ik lichte gevoelens van jaloezie opkomen, doch ik kan ze net onderdrukken.

Ada en Nico, alvast een hele fijne vakantie.
    Ik hoop dat jullie geweldige momenten meemaken en leuke mensen ontmoeten.

groetjes en nogmaals heel veel plezier

Toon (je weet wel, die uit Roosendaal).

• 03 September 2007 - 21:22

Anja&Marc:

Hoi, Turkeye-gangers. LEUK dat jullie zó'n reis willen en durven doen! ha,ha Het zal zeker een ongelooflijke reis worden. Als jullie weer terugkomen in Nederland gaan wij naar Tanzania! .... dus.. Tot over 2 maanden? Veel plezier en vlieg ze..

• 04 September 2007 - 08:22

Re:

Het dagboek is inmiddels goed gestart zie ik! Hopelijk gaat het vanuit China net zo makkelijk!

• 05 September 2007 - 18:41

Ma Vd Oever:

Hallo luitjes
    Jullie S.M.S.je gehoord fijn dat de reis
    goed is gegaan,Remon heeft de p.c. al in orde gemaakt dus ik hoop dat het zal lukken.Ik wens jullie veel plezier en laat Mao maar staan hoor, groeten van Ma Maat Remon wil naar huis ik stop er dus mee. Liefs Ma .

• 06 September 2007 - 18:09

Corrie En Kees:

Hoi Ada en Nico,

we hebben gisterenavond Remon aan de deur gehad en hebben gehoord dat jullie goed zijn aangekomen en Mao al ontmoet hebben.
    We hopen dat jullie volop genieten.
    Heel veel plezier gewenst.
    We kijken uit naar jullie belevenissen.

Liefs,
    Corrie en Kees