Het land van de Tango, Maradona & Maxima - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu Het land van de Tango, Maradona & Maxima - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

Het land van de Tango, Maradona & Maxima

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

27 Oktober 2014 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Maar voor ons vooral een nieuw avontuur. We gaan samen op reis naar Argentinië, het land waar Patagonië ligt, het land van de grote leegte, maar ook waar we walvissen en pinguïns in grote aantallen hopen te zien. Maar waar we natuurlijk ook de heerlijkste steaks gaan proeven en heerlijke wijnen zullen drinken, mooie wandelingen maken....kortom we hopen er een mooie tijd te beleven.

• 27 Oktober 2014 - 22:37

Marian:

Dat wordt genieten! Hopelijk ook paar dagen Buenos Aires. Dat is zo'n leuke stad. Have fun

• 27 Oktober 2014 - 22:37

Toon Van Osta:

Hoi Ada en Nico
    Leuk te lezen dat jullie weer een grote reis gaan maken. Ik wil jullie alvast heel veel plezier toewensen. Ik probeer jullie verslagen zoveel mogelijk te lezen, ondanks dat ik best een druk baasje ben. De kinderen van Corrie gaan komend weekeinde bij hun vader wonen en Corrie komt volgende maand bij mij wonen. Volgend jaar mei staat onze trouwdag gepland. Hebben we eindelijk wat meer tijd voor elkaar. Na de trouwdag gaan we met onze kids en kleinkids een vakantie vieren en daarna (lees 2016) willen we samen grotere reizen gaan maken. Of we gaan verre landen bezoeken of met een camper een gebied doorkruisen. We zijn dan ook erg benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe staat t met jullie lopen, nog steeds marathons of zijn de afstanden kleiner geworden? Corrie loopt nog heel fanatiek en goed en ik zit regelmatig in de lappenmand, maar dat is normaal voor zo'n ouwe vent, he ! Nogmaals veel groetjes, een hele fijne vakantie en een behouden heen en terug reis. Toon en Corrie.

• 27 Oktober 2014 - 23:05

Jos En Marry:

Nog een dag of 10. Ziet er echt prachtig uit. Alleen één suggestie: zouden jullie niet een echte fotograaf meenemen ? We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

• 27 Oktober 2014 - 23:12

Frans En Karin:

hallo ada en Nico

ja ja jullie virus is nog steeds niet over,cultuur, natuur en vooral
    genieten van de wereld .
    sportief zijn ,hard lopen ,wandelen,lekker eten en drinken is niets mis mee.
    we volgen jullie met belangstelling.een fijne vakantie.frans en karin

• 28 Oktober 2014 - 17:43

Ina:

Jullie voorpret is al een tijdje geleden begonnen, onze pret begint nu, nu jullie de reisverslagen gaan maken. Echt helemaal te gek jullie reis!! We gaan jullie volgen, de sfeer zelf ook een beetje voelen, de pinguìns weer in mijn dromen zien en lopen door de straten van Ushuaia, het einde van de wereld. Aanrader daar is het museum in de oude gevangenis. Heel veel plezier bij de laatste dagen voorbereiding en een ontzettend mooi en indrukwekkende reis gewenst!! Lieve groeten, Leo en Ina.

• 29 Oktober 2014 - 12:13

Alice:

Fijne vakantie!! geniet ervan!

• 06 November 2014 - 18:12

Peet & Marijk:

Hoi Ada en Nico,
    We wensen jullie morgen een goede reis en verder een schitterende vakantie.
    Hier kijken we uit naar jullie altijd leuk vertelde reisverslagen.
    groetjes en liefs van Peet & Marijk

• 06 November 2014 - 19:02

Cor En Kees:

Lieve Ada en Nico,

We wensen jullie morgen een hele goeie reis en fantastische weken.
    Geniet van al het moois dat jullie ongetwijfeld gaan zien (en geniet van elkaar natuurlijk......)
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Veel plezier,
    Liefs,
    Cor en Kees

PS nog bedankt voor jullie lieve kaart. Het gaat al beter met Cor.

• 12 November 2014 - 22:03

Peet & Marijk:

Hoi Ada,

prettige jaarwisseling straks.
    We wensen je een leuke verjaardag op reis en een heel mooi, nieuw levensjaar.
    liefs van Peet & Marijk