Ha Long Bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu Ha Long Bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Nico en Ada Oever - WaarBenJij.nu

Ha Long Bay

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ada

13 Mei 2016 | Vietnam, Hạ Long

hallo allemaal,

We vertrekken vroeg!!! om 7.30 naar Ha Long Bay.
We gaan met een klein bootje naar ons schip... waar de lunch al klaar staat, Super! en erg lekker! Ongelooflijk dat ze dat aan boord van zo.n klein schip allemaal kunnen maken. Maar tijdens de lunch gebeurt er iets " dramatisch" ...het is gaan regenen, en niet een klein beetje ook.

Als de anderen naar hun hut gaan, gaan wij samen naar boven naar het dek onder een afdakje genieten we van dit prachtige landschap!!

Ha Long Bay is 'e'en van de beroemdste landschappen in Azie. Twee duisend bergtoppen in allerlei formaten en ok allerlei vormen steken hier uit zee. een bergketen die als het ware uit zee orrijst, dat honderden kilometers lang...AMAZING!!

gelukkig wordt het droog later in de middag en kunnen we kajakken door dit mooie gebied, buiten ons gaat nog een ander stel. De anderen houden van safe? We genieten van de tocht en een prachtige zonsondergang samen op zee in een kajak....romantisch!!

DE volgende dag relaxen we een paar uurtjes aan dek, ook heerlijkwant we hebben een druk reisprogeamma. Vandaag kwam het goed uit even rust Nico was niet helemaal fit en kon dan toch even wat langer blijven ligeen.
Het schip ligt nu in Ha Long Bay een paradisj met al die rotsen die uit zee steken.Het is wel een druk stukje, waar veel bootjes voor anker gaan, maar de rust om je heen op het water..jheerlijk!!

De jongens aan boord hebben weer voor een heerlijk ontbijt en een fantastische lunch gezorgd, dan komen er ZEVEN gangen op tafel!!

tot volgende keer,
liefs Ada en Nico

• 22 Mei 2016 - 13:41

Mark Hoftijzer:

Hallo Nico en Ada,

Leuk om jullie weer te kunnen volgen op deze reis.

Veel plezier verder en geniet ervan.

Groeten,

Mark

• 22 Mei 2016 - 20:03

Marijk En Peet:

Hallo (letterlijk ) verre vrienden ,

Zojuist alles gelezen. Wat een avontuur weer. Het enige minpunt is de hoge temperaturen en dan moet het nog echt warm worden.Veel plezier en blijf heel.

Lieve groet,

Marijk en Peet

• 23 Mei 2016 - 10:34

Jos Didden:

Nico, Ada, is wederom een prachtige reis die jullie kozen. Geniet ervan. We lezen de mooie ervaringen graag.

• 28 Mei 2016 - 22:57

Frans Karin:

ja weer super,natuur cultuur en ja culinair. heerlijk